Transport gratuit pentru comenzi de peste 200 RON

0
Produse în coș

Rechemare pentru reparare iZi Go X1

Știri - 2020-03-09

Publicăm o rechemare de reparare bazată pe o potențială problemă de siguranță legată de un component în scoica BeSafe iZi Go X1. Performanța acestui scaun auto nu s-a ridicat la nivelul standardului dorit în timpul testului de rutină. Problema a fost depistată prin teste efectuate în circumstanțe extreme, teste pe care le facem de regulă. Nu am primit rapoarte despre incidente sau accidente legate de acest lucru!

Risc potențial când este folosit împreună cu baza ISOfix. Este sigur de folosit când este instalat cu centura de siguranță a mașinii.


Actualizare:

Înțelegem că din cauza situației de COVID-19, părinții care au scaune auto afectate de rechemare nu vor vrea să viziteze un magazin în această perioadă sau că unele magazine sunt închise.În timp ce așteptați să vi se repare scaunul auto afectat, puteți folosi în siguranță scaunul Dvs. BeSafe iZi Go X1 instalat cu centura de siguranță a mașinii. Riscul potențial de siguranță există numai în cazul în care scoica este folosită împreună cu baza ISOfix. Puteți vedea instalarea cu centura de siguranță a mașinii aici: https://vimeo.com/393665762

Ne pare rău pentru orice inconveniență posibilă, însă sănătatea și bunăstarea sunt în mod evident prioritatea numărul unu.


  • Afectează numai BeSafe iZi Go X1 cu numărul de serie de la ZG0247548 până la ZG(0)270529
  • Scaunele afectate trebuie reparate imediat la comercianții BeSafe selectați începând cu săptămâna 12.
  • Risc potențial când este folosit împreună cu baza ISOfix. Este sigur de folosit când este instalat cu centura de siguranță a mașinii!
  • Rechemarea nu afectează modelele BeSafe iZi Go Modular X1 i-Size, BeSafe iZi Go Modular i-Size, baza iZi Modular i-Size sau orice alt produs BeSafe!

CE AVEȚI DE FĂCUT?

  • Verificați dacă scoica Dvs. este BeSafe iZi Go X1
  • Dacă da, verificați număru de serie de pe scaun
  • în cazul în care numărul de serie este între ZG0247548 și ZG(0)270529, vă rugăm să contactați comerciantul BeSafe selectat cel mai apropiat imediat în vederea reparării scaunului. Repararea nu durează mai mult de 10 minute.
  • Între timp, instalați scaunul cu centura de siguranță a mașinii. Vedeti aici modalitatea de instalare.
  • În cazul în care ați cumpărat un scaun BeSafe iZi Go X1 după 9 martie 2020, vă rugăm să verificați să aibă autocolantul “CHECK 2020” lângă eticheta cu numărul de serie. Asta înseamnă că scaunul a fost reparat și perfect sigur de folosit

UNDE SE REPARĂ?

Ne puteți contacta pe adresa de email: info@besafe.ro sau la numărul de telefon 0752-194.379.

Care este problema?

Publicăm o rechemare de reparare bazată pe o potențială problemă de siguranță legată de un component în scoica BeSafe iZi Go X1. Performanța acestui scaun auto nu s-a ridicat la nivelul standardului dorit în timpul testului de rutină. Problema a fost depistată prin teste efectuate în circumstanțe extreme, teste pe care le facem de regulă. Nu am primit rapoarte despre incidente sau accidente legate de acest lucru!

Problema este cauzată de o mică schimbare în toleranță a unui component modificat care conectează scaunul la baza ISOfix. Acest component a fost modificat la sfârșitul anului 2017, dar testele regulare de rutină după modificare nu au arătat nicio problemă, numai testul cel mai recent condus în februarie 2020. Am putea micșora lista scaunelor afectate la cele de dinaintea testului anterior fără probleme. Cu toate acestea însă, fiindcă standardul calității produselor noastre este extrem de înaltă, am ales să rechemăm toate produsele care conțin componentul modificat.

Deoarece am identificat în mod clar cauza problemei, am dezvoltat o soluție care elimină riscul de siguranță. Am insistat pe testele de coliziune pe soluția de reparare ca să asigurăm că scaunul este 100% sigur de folosit.

Care produse sunt afectate?

Afectate -> rechemare imediată pentru reparare

  • BeSafe iZi Go X1 cu numărul de serie de la ZG0247548 până la ZG(0)270529
  • În cazul în care ați cumpărat un scaun nou BeSafe iZi Go X1 după 9 martie 2020, vă rugăm să verificați să aibă autocolantul “CHECK 2020” lângă eticheta cu numărul de serie. Asta înseamnă că acel scaun a fost reparat și este perfect sigur de folosit.

Nu sunt afectate -> perfect sigure de folosit

  • Baza ISOfix BeSafe iZi Go X1 ISOfix
  • Baza ISOfix iZi Modular i-Siz
  • BeSafe iZi Go Modular & BeSafe iZi Go Modular X1
  • BeSafe iZi Go X1 cu numărul de serie sub ZG0247548 și peste ZG(0)270529
  • Versiuni mai vechi de ex. BeSafe iZi Go (fără X1) sau BeSafe iZi Go+
  • BeSafe iZi Sleep
  • Orice alt scaun auto Besafe din grupele mai mari

Ce se întâmplă cu baza?

Riscul potențial de siguranță există numai când scaunul BeSafe iZi Go X1 este folosit împrenă cu baza ISOfix. Baza în sine însă nu este afectată.

Instalarea prin centura de siguranță a mașinii este SIGURĂ! Vedeti aici.

Chiar dacă nu folosiți o bază ISOfix cu scaunul BeSafe iZi Go X1, vă rugăm frumos ca totuși să îl duceți la reparat. În cazul în care doriți să îl vindeți sau să îl faceți cadou cuiva mai târziu, care ar putea folosi împreună cu o bază ISOfix.

Cum găsiți numărul de serie?

Întoarceți scaunul BeSafe iZi Go X1 cu sus în jos. Pe partea de jos veți găsi o etichetă albă care spune “Serial no/ID” urmat de un număr cu două litere și 6 sau 7 numere. Dacă numărul Dvs. de serie are 6 numere, adăugați un 0 în față ca să obțineți formatul de 7 numere.

În cazul în care numărul de serie este sub ZG0247548 sau peste ZG(0)270529, produsul Dvs. nu este afectat și este perfect sigur de folosit.

În cazul în care numărul de serie este între ZG0247548 și ZG(0)270529 și NU are autocolantul “CHECK 2020”, produsul Dvs. este afectat și trebuie reparat.

În cazul în care numărul de serie este între ZG0247548 și ZG(0)270529 și ARE autocolantul “CHECK 2020”, scaunul a fost reparat și este perfect sigur de folosit.

Image 111

ÎNTREBĂRI

Mai jos găsiți răspunsuri la eventualele întrebări.

Repararea poate fi făcută la oricare comerciant BeSafe?

Repararea poate fi făcută de majoritatea comercianților BeSafe, dar nu de toți, fiindcă nu toate magazinele au kit-ul de reparație valabil. Găsiți aici datele de contact pentru BeSafe: adresa de email info@besafe.ro sau numărul de telefon 0752-194.379.

Îl pot repara eu singur?

Nu, repararea trebuie făcută de un comerciant BeSafe pentru registrare și motive de asigurare.

Pot lua scaunul direct acasă?

Repararea nu durează mai mult de 10 minute, însă dacă repararea poate fi făcută imediat după ce ajungeți în magazin depinde de capacitatea magazinului la momentul de față desigur. Vă rugăm contactați comerciantul direct pentru acest lucru.

Au fost accidente sau incidente din cauza acestui lucru?

Nu, nu am primit rapoarte despre incidente sau accidente legate de acest lucru. Am publicat rechemarea din cauza deciziei proprii de a elimina orice risc potențial de siguranță.

Trebuie să aduc factura doveditoare cumpărării când vin pentru reparare?

Nu, nu este necesar să aduceți factura pentru reparare.

Este BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size afectat? Are același component?

Nu, această problemă nu afectează BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size deloc. Testele efectuate pe BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size nu arată nicio problemă. Mai mult, am re-testat BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size în testul extrem ca să confirmăm performanța imediat după ce am depistat problema cu BeSafe iZi Go X1. Conecția-design a BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size și baza iZi Modular nu sunt identice cu conecția-design a BeSafe iZi Go X1 și baza aferentă, așa că este o diferență comportamentală sub forțe extreme.

Dacă vreau să cumpăr o scoică nouă BeSafe iZi Go X1, va fi reparat deja?

Când am publicat rechemarea în data de 9 martie 2020, am oprit imediat vânzările pe întreg stoc-ul existent până rechemarea scaunelor BeSafe iZi Go X1 afectate. Desigur, toate scaunele noi produse vor avea deja repararea implementată. Deci când cumpărați scaune noi BeSafe iZi Go X1 după data de 16 martie 2020, acestea deja vor fi reparate și perfect sigure de folosit. Vă rugăm să căutați autocolantul “CHECK 2020” pe partea de jos a scaunului lângă eticheta cu numărul de serie. Acest autocolant arată că scaunul respectiv a fost reparat.

Scaunul meu nu mai este în garanție. Trebuie să plătesc repararea?

Nu, repararea este gratuită, chiar dacă garanția este deja expirată.

De unde știu dacă scaunul meu este afectat?

Ca să vedeți dacă scaunul Dvs. este afectat, trebuie să verificați numărul de serie de pe scaun. Pentru asta, întoarceți scaunul cu sus în jos. Pe partea joasă veți găsi o etichetă albă cu un cod de bare și “Serial no./ID”. Dacă scaunul Dvs. este BeSafe iZi Go X1, numărul lui de serie începe cu “ZG”. Numai scaunele cu numerele de serie care încep de la ZG0247548 până la ZG(0)270529 sunt afectate și trebuie reparate.

Nu folosesc o bază ISOfix. Totuși trebuie să repar scaunul?

Scoica este sigură de folosit dacă o instalați folosind numai centura de siguranță a mașinii.

Însă chiar dacă nu aveți o bază ISOfix cu BeSafe iZi Go X1, vă rugăm frumos să duceți scaunul oricum la reparat pentru eventualitatea în care doriți să îl vindeți sau să îl faceți cadou cuiva, care ar putea să îl folosească cu o bază ISOfix.

Trebuie să plătesc pentru reparare?

Nu, repararea va fi desigur gratuită.

Trebuie să duc la reparat și baza?

Nu, baza BeSafe iZi Go ISOfix nu trebuie reparată. Componentul afectat se află în scoica BeSafe iZi Go X1.

Cât timp durează reparația?

Repararea nu durează mai mult de 10 minute.

Am cumpărat scaunul online. Ce fac?

Puteți să duceți scaunul auto la oricarea comerciant BeSafe selectat, chiar dacă nu ați cumpărat acolo scaunul. Aveți aici datele de contact: adresa de email info@besafe.ro sau numărul de telefon 0752-194.379

Trebuie să încetez să folosesc scaunul imediat?

Atâta timp cât scaunul nu este reparat, trebuie să încetați să îl folosiți cu o bază ISOfix. Însă îl puteți folosi în continuare liniștit instalat cu centura de siguranță a mașinii, fiindcă problema este numai la conexiunea cu baza ISOfix.

Repararea trebuie făcută la același magazin de unde am cumpărat inițial scaunul?

Nu, repararea se poate face la oricare dintre comercianții selectați BeSafe.

Pentru alte întrebări sau informații vă rugăm să ne contactați pe info@besafe.ro sau 0752-194.379.

Coşul meu
Transport gratuit pentru comenzi de peste 200 RON

Coşul tău este gol
Subtotal: RON
Transportul şi discountul vor fi calculate pe pagina de comandă
Salvează coşul
Comandă
Alege limba
Politica de confidenţialitate Termeni şi condiţii Politica de returnare Manage Personal Data